Garantie & klachten


Heb je een klacht over producten van de Energiebespaarshop of de behandeling van je bestelling, dan kun je deze via het contactformulier indienen. Vermeld duidelijk het ordernummer van de bestelling. Klachten worden binnen 14 dagen behandeld. Je kan binnen deze 14 dagen dan ook een inhoudelijke reactie van ons verwachten.


Geschillencommissie
 
Komen we er samen niet uit, dan heb je de mogelijkheid om een klacht of geschil in te dienen bij de Geschillencommissie van Thuiswinkel.org. Zie hiervoor de website: www.sgc.nl.  Een andere mogelijkheid is om de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Zie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/  


Garantie

Al onze producten hebben de standaard fabrieksgarantie. Per product kan de garantieperiode verschillen. Bekijk hiervoor de productinformatie in de webwinkel. De aangeboden fabrieksgarantie doet overigens geen afbreuk aan de wettelijke rechten welke de consumenten al toekomen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Om voor garantie in aanmerking te komen, hebben wij een aankoopbewijs (bijvoorbeeld de bon of factuur) nodig van je bestelling. Bewaar deze dus goed! Stuur altijd een ingevuld retourformulier mee bij het terugsturen van een product.


Beschadigde zending ontvangen?

Heb je een bestelling ontvangen die beschadigd is? Neem dan telefonisch contact met ons op: 020-6818409 of stuur een bericht via het contactformulier. We bekijken vervolgens in overleg naar een goede, snelle en doeltreffende oplossing.